BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

أوهــــــــام وأحلام




احلام و أوهام
:
تمر السنين وتعدي الأيام
وانا واقف مكاني معتمد علي اوهام
خايف من بكره يكون اصعب واحس ان حياتي كلها احلام
مش عارف انا هفضل احلم و أحلامي هتهرب وتنام
وبدعي لربي من قلبي ان اعيش حياتي بسلام
وألاقي حقيقه قدامي واعيشها وانا فرحان
فينك ياصحبي تواسيني من مر وحرمان
................
احيانا لاتعرف من اين تبدأ فتبدأ من المنتصف او تقفز الي النهايه اولاتبدأ علي الأطلاق ولكن ذلك الأمر غير مهم اذا كانت افكارك مبعثره مشتته مش عارف انت عايش حقيقه ولاا أحلام نفسك تحققها وفجأها تلقيها سراب تطير ف الهوا
**********************
اضافه تعليق

22 قول اللي في نفسك:

The illusionist said...

سلام عليكم على المدونه الظريفه دى
اسجل اول تعليق بكل فخر

The illusionist said...

كلامك قليل وبسيط وحلو وسلس كده
قريته مره بسرعه وقولت هعلق وامشى
وبعدين وانا ماشى
قريته تانى

و تالت ورابع وخامس
والله مش بهزر
بس كلام حلو قوى قوى
الجزء الاخير ده عاجبنى جدا
فعلا يعنى
حاسس انه كلام قريب من شخصيه الواحد قوى
فكرت فيه بالنسبه ليا
حسيت انه كلام موجه لاشخاص معينين
وانا بسجل اعجابى بالكلام البسيط اللى انتى كاتباه

The illusionist said...

اه معلش عشان انا مشهور فى المدونات بشخصيتى الصديقه
استاذ منفصم هو يحب يرد على حضرتك

احم احم احم
اهلا اهلا
اولا انا مش تبع الشخص اللى علق من شويه
ثانيا انا مش متساهل
يعنى هقول رايى بكل صرحه ووضهوح
من غير زعل
البوست ده زى الزلابيا
نياهاهاها
اه والله
بوست حلو وصغنن
ومع انى منفصم
بس بيعجبنى نفس ذوق الواد اللى فوق ده
بحب البوستات الصغيره المعبره باقل قدر من الكلمات
بوست نال اعجابى بصراحه
تقبلى مرورى
ومتتقبليش مرور الواد اللى فوق ده
انا بس
وجود مورننج

The illusionist said...

معلش علشان انا لازم برضه اقول اللى فى نفسى
بما انى رديت تلت ردود
يبقى عليه كادو الرابع هديه
وانا احب اهدى اغنيه
البوست ده جميل
للمدونه دى
مساء الخير فى النهايه وبحتفل انى حاصل على اول اربع تعليقات
هييييييييييييييييه
وجود باى

♥نبع الغرام♥♪≈ said...

السلام عليكم

حبيبتى الجميله
بجد كلامك وجعنى قوووى وساب جوايا اثر وصحا جوايا جرح سنين

ابتسمى للحياة ومونى متفائلة

ربنا يسعدك يارب ويوفقك ويحقق ليكى كل ما تتمنى
اختك
انوسه

romansy said...

ادينا بنحاول نحقق احلامنا الحلم دا بيدينا امل فى بكره حتى لو كان حلم بسيط قوى بيحيبنا من جديد

fL0weR-giRL said...

tha illusionist
******************
اولا وعليكم السلام شكرا علي تعليقك وذوقك ال ذي العسل داه واهلا ب الأستاذ منفصم ههههه وانا فرحانه ان البوست عجبكم
وشكرا علي التعليق الهديه

^_^

fL0weR-giRL said...

عاشقه الأحزان
*************
انوسه حبيبتي شكرا علي مرورك فعلا انا كاتبه الكلام داه لاني فعلا حاسه بيه اوي وشكرا علي دعوتك الجميله دي ويارب انتي كمان ربنا يحققلك كل حاجه بتتمنيها

^_^

fL0weR-giRL said...

romansy
**********كلامك صحيح الأحلام هي ال بتدينا امل ف بكره ويالا خلينا نحلم ماهو الأحلام ببلاش

شكرا علي مرورك

^_^

ذو الوجه المبتسم said...

اوهام ام احلام

اكيد فيه فرق شاسع بينهم
الوهم مستحيل تحقيقه لانه وهم
الحلم نقدر نحققه
ربنا يبارك فيكى اختى الصغيرة
دمتى مبدعة

أحمد الصعيدي said...

قريت ومليت كفاية
خوف السقوط والبطاله
وكل ما ازداد قرايه
بالدنيا أزداد جهاله

هكذا حال الدنيا

مرحبا بك علي صفحات المدونات
ومرحبا بك صديقة لمدونتي

رضا الكومى said...

وبدعي لربي من قلبي ان اعيش حياتي بسلام
وألاقي حقيقه قدامي واعيشها وانا فرحان
فينك ياصحبي تواسيني من مر وحرمان

كلامك مؤثر جداً ، وزاد من تأثيره إنى أثناء قراءته كنت فى ظروف صعبة ، لذلك اقتبست هذه السطور

fL0weR-giRL كلامك جميل جداً
معلش أنا دخلت دون استئذان لأن دا أول تعليق ليا وأول زيارة

تقبلى تحياتى

fL0weR-giRL said...

ذو الوجه المبتسم
****************
شكرا علي مرورك
^_^

fL0weR-giRL said...

رضا الكومي
***********
شكرا ليك علي تعليقك

واهلا بيك ف المدونه ولايهمك استئذان ايه دي مدونتك برده
وفعلا دي اول زياره ليك بس يارب ماتكنش اخر زياره وتزرنا ع لطول

^_^ اهلا بيك مره تانيه ^_^

fL0weR-giRL said...

احمد الصعيدي
**************قريت ومليت كفاية
خوف السقوط والبطاله
وكل ما ازداد قرايه
بالدنيا أزداد جهاله

ايه بس الجمال داه

مرحبا بك علي صفحات المدونات
ومرحبا بك صديقة لمدونتي
شكرا ليك وانت شرفتنا والله

^_^

موناليزا said...

اذا لم تكن تعلم اين تذهب فكل الطرق تؤدى الغرض

mohamed ghalia said...

المدونة حلوة أوى بجد
بالتوفيق إن شاء الله

حلم بيعافر said...

شكلك لسه صغيرة
اهلا بيكى ومنورة البلوجر

fL0weR-giRL said...

موناليزا
*********
شكرا علي تعليقك
واسعدني مرورك^_^

fL0weR-giRL said...

محمد غاليه
**************
مشكور علي ذوقك وعلي مرورك
^_^

fL0weR-giRL said...

حلم بيعافر
***********
انا مش صغيرة ولا حاجة انا عندي 18 سنه صغيره فين
واهلا بيك ف المدونه

باحث عن حب said...

كلماتك جميله جدا
جدا