BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الفرااااااااااااااااااااااق



الفراق

كنت اعلم بأنه سوف يأتي موعد للفراق

وهاهو اليوم فقد أتي الفراق

لا أذن أنني سوف انسي

فهل من السهل النسيان

عندما كنت أراه اشعر بسعادةمحاذاة إلى الوسط

فأين سأشعر بسعادة بعد الفراق

أريد أن يكون حلم وأتمني انه لا يتحقق

فليس بيدي فعل شئ فقد فارقني والي الأبد

هل سأراه مره أخري

هل سألقاه

هل.............هل..............هل........؟؟؟؟؟؟؟

منذ هذه الحظه وأنا لن ارتاح من التساؤل

يا ليتني لم أعش هذه الحظه

فلقد شعرت بالحزن والضيق

ولم أتمالك نفسي وأسرعت بالبكاء

لقد ذهب ولن أراه مرة أخري

يا ليت باستطاعتي أن امنعه

ما كان هذا حالي .....................

***فمهما حاولت ان اكتب
لن يعبر عن مدي الحزن الذي بداخلي***

الفراق

--------
دمعة مرة وإشتياق قاتل


الفراق
--------
جرح عميق تبقى أثاره موجودة


الفراق
--------
سهم قاتل


الفراق
--------
ذكرى في القلب تبقى للأبد


الفراق
--------
وداع أعمى

24 قول اللي في نفسك:

بنوتة said...

ياااه
ده كله حزن
معلش مفيش فراق الا وبعد لقاء
حتى الموت بيكون في لقاء في الاخرة
على انا اتفاجأت جدا دايما بتكتبى باسلوب ساخر وتضحكى وككده يعنى
بس المرة دى؟
على العموم ربنا يجمعك بأحبابك كلهم على خير ان شاء الله
تحياتى ليكى

Unknown said...

ربنا يكون في عونك ويقدرك على وجع الفراق ده بجد والله ربنا يعينك خليكي قوية وحاولي تتعودي محدش واخد منها حاجة أنا فارقت مرتين قبل كده وجرى ايه ممتش زي ما كنت فاكر
يلا كله بياخد نصيبه
ربنا يجمعك بالي يقدرك ويشيلك في عنيه وتفرحي معاه
والماضي انسي حتى لو منستيش اتناسي عشان تعيشي
مودتي

fL0weR-giRL said...

اختي بنوته
**********

ياريت يبئي فيه لقاء بعد فراق

وانا فعلا اسلوبي ساخر ومرحه جدا بس فيه شويه كئابه في شخصيتي

وشكرا علي مرورك الجميل

ولك كل الشكر والتقدير ........

fL0weR-giRL said...

اخي كاتب مصري
****************

شكرا جدا علي تعليقك وانا مش من السهل اني افارق مش متعودة

لك كل الشكر والتقدير .......

^_^

رومانسى مشاكس said...

دمعة مرة وإشتياق قاتل


الفراق
--------
جرح عميق تبقى أثاره موجودة


الفراق
--------
سهم قاتل


الفراق
--------
ذكرى في القلب تبقى للأبد


الفراق
--------
وداع أعمى



ااااااااااااه

كم صعب الفراق


بوست جميل جدا



كل التقدير


رومانسى مشاكس

fL0weR-giRL said...

اخي المشاكس
************

شكرا علي مرورك جدا

وعلي رأيك الجميل

لك كل الشكر والتقدير ......

^_^

romansy said...

قد يكون الفراق قدر كتب علينا
ولكن لماذا نحزن اذن فلا يفيد الحزن على ما فاتنا

أسير الجراح said...

اولا بجد اهنيكى على اختيار الكلمات

***********************************

الفراق
--------
دمعة مرة وإشتياق قاتل


الفراق
--------
جرح عميق تبقى أثاره موجودة


الفراق
--------
سهم قاتل


الفراق
--------
ذكرى في القلب تبقى للأبد


الفراق
--------
وداع أعمى

***********************************

بجد كلمات مست قلبى من الجراح

كلمات تقتل

كلمات لا تقدر بثمن


كلمات تقدر بمشاعر واحساس

بجد رائع

دام قلمك بابداع


كل التقدير

اسير الجراح

المعتصم said...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختى الكريمة
تحياتى
وصفك للفراق وصف متكامل وهو فعلا كل اللى انتى قلتى عليه ومعاهم زيادة شويه
بس من رحمة ربنا بينا انه انعم علينا بالنسيان وده هو الدوا بتاع الفراق والمواقف الصعبه ممكن الواحد يشوف انه مش ممكن ينسى بس صدقينى وعن تجربه بعد فترة من الزمن النسيان بيغطى كل حاجه صحيح بين كل فترة وفترة ممكن نفتكر ولحظة الفراق دى ترجع بس مش بتكون زى الاول وبيكون تأثيرها بقى ضعيف
تقبلى مرورى وتحياتى
ودمتى بكل خير وود
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

zainab said...

حبيبتى

يااااااااااااااااااااااااااااااه الفراق صعب فعلا

يارب ماتكتب عليا الفراق لحبايبى اللى بحبهم

تحياتى

بـسـمـــة صـــــلاح said...

بتيجي على الجرح
بس هي الدنيا كدا نعمل ايه انا استسلمتلها في الموضوع دا
ربنا يصبرنا كلنا
لإن الفراف بيقطع في القلب زي الساطور اللي مش بيرحم ابدا
ربنا ييسرلك الخير يابر ويسعدك
دمت بكل ود
تحيـــــــاتي(:

بـسـمـــة صـــــلاح said...

على فكرة شكلك هتجننيني انتي يابنتي فلسطينيه ولا مصريه؟؟؟؟؟

blue-wave said...

الفراق هو اصعب المشاعر على الإطلاق
ولكن
يجب ان لا نستسلم
بل نجعله بدايه جديدة
تحياتى

fL0weR-giRL said...

رومانسي
*************

شكرا علي تعليقك

وفعلا الحزن مش هيرجع الي فات

لك كل الشكر والتقدير

^_^

fL0weR-giRL said...

اسير الجراح
************
اهلا بيك في مدونتي


وشكرا علي زوقك

لك كل الشكر والتقدير

^_^

fL0weR-giRL said...

اخي المعتصم
************

شكرا علي تعليقك

صحيح ان مع الوقت الواحد بينسي

لك كل الشكر والتقدير

^_^

fL0weR-giRL said...

zainab
**********

اهلا بيكي يازينب وحشتيني فينك من زمان

شكرا علي مرورك

ويارب ربنا مايكتب الفراق بينا وبين اللي بنحبهم


لك كل الشكر والتقدير

^_^

fL0weR-giRL said...

بسمه صلاح
********
اهلين فيكي

واالفراق شئ صعب بس الواحد بيتمني انه يشوف الأنسان الي فارقه ولو حتي مرة واحدة

شكرا علي تعليقك

لك كل الشكر والتقدير

^_^

انا مصريه
بس كنت عشت 3 سنين في السعوديه وبروح زيارات وعندي صديقه من سوريه وكنا احنا الأتنين بنعلم بعض الهجات بئت هيا بتتكلم ساعات مصري وانا بكلم ساعات سوري

fL0weR-giRL said...

blue-wave
***********
اهلا فيك

شكرا علي تعليقك

لك كل الشكر والتقدير

^_^

موناليزا said...

مسير الحى يتلاقى

بـسـمـــة صـــــلاح said...

انتي عامله زيي انا وصحبتي الفلسطينيه هي تتكلم مصري وانا تكلم فلسطيني...
بس شكلك كنتي مرتاحه اكتر في السعوديه مش كدا ولا ايه
يعني من ناحية الجو الديني
انا كمان قاعده حاليا في السعوديه ومرتاحه من الناحيه الدينيه لكن ما انكرش اني بحب مصر وننفسي اجرب اعيش فيها لو حتى سنه وحده
سوري على الرغي الكتير
سلام(:

رومانسى مشاكس said...

ممكن تشرفنى بزيارة

للمدونة دى


http://rae2wbas.blogspot.com/



كل التقدير والاحترام


رومانسى مشاكس

fL0weR-giRL said...

موناليزا
**********
شكرا علي تعليقك

لك كل الشكر والتقدير

^_^

fL0weR-giRL said...

بسمه صلاح
********
انا بحب السعوديه بجد بجد

ونفسي اعيش فيها

بس بردوا يكون في صله لبلدي مصر

بس العيشه في مصر بئت لاطوطاق والناس بئت وحشه

وانتي ان شاء الله لما تدخلي الجامعه هتنزلي تعيشي في مصر وعلي اعتقادي انك هاتقولي يارتني مانزلتها خالص

عندي واحدة صاحبتي كانت عايشه طول عمرها في الأمرات ولما جت مصر كانت اول سنه ليها السنه الي فاتت بتكرهها موت وبتفرح اوي لما تيجي الأجازة عشان تروح الأمرات

وحاسه بفرق في العيشه

يعني زحمه وخناق وحجات مايعلم بيها الا ربنا

عامة ان الواحد بيحس بترفيه في السعوديه يعني اتوبيسات نظيفه ترتاحي وانتي فيها شوارع هاديه ونظيفه مافيش زحمه لكن هنا علي العكس

بئت فيه مناظر في الشوارع والله مابئاش فيه اخلاق

ولا المناظر الي في المطرو دا مبئاش مترو بئي سوق

والسرقه علني كدا عيني عينك والله كنت مرة راكبه مترو وولد دخل عربيه السيدات وعمال يشد في ايد البت عشان ياخد منها الموبايل والستات تصوت وفعلا نتشوا وصحبوا راح ماسكلوا باب المترو وراح نط وجري وخد الموبايل ولاحياه لمن تنادي والله الواحد بئي يخاف


معلش انا بئي الي طولت عليكي


ربنا يوفقك يارب


^_^